Wednesday, January 17, 2007

Organico Pictures!



More pictures are on Flickr!

2 comments:

Nihan said...

Ozlemcigim resimlerle ilgili birkac yorumum var.
1. Cok yorgun gorunuyorsun, dinlen ltf.
2. Resimleri gorunce ne kadar bıyık bir isin altina girdigini daha iyi anladim ve cesaretini bir kez daha takdir ettim.
3. Ve anladim ki sen hayallerimin kafesini acmissin. Yemeklerin hangisi en sagliklisi acaba diye kafa patlatmayacagim, Nazlisa cekinmeden yemeklerinden verecegim kafe. Keske burada da boyle bir yer olsa, daha da iyisi keske sen Organico'nun bir subesini burada acsan.
4. evinin de fotolarini bekliyorum...

ZORBA said...

Canim,
Blog'unu duzenli takip ediyorum ve gercekten seninle gurur duyuyorum.
Fotograflarina baktim simdi ve seni ne kadar cok ozledigimi farkettim...Ama hic degismemissin; 16'larimizda eteklerle okul bahcesinde voleybol oynadigim arkadasimi gordum karsimda...
Seni seviyorum,
Hande Ozkurt