Tuesday, June 20, 2006

Ye:#12 Sutlu Tatlilar (Turkish Food Blog Event)


Bloglar arasi Ye aktivitesi Temmuz'da Baking Fairy'de. Konumuz bu ay Sutlu Tatlilar!!! Hem hafif hem de tatli, hem de yapacak o kadar cok sey var ki....

Tatlilar ile arasi haddinden fazla iyi olan benden baska bir konu beklenmezdi zaten- offff simdi Istanbul'da olmak vardi, firin sutlaclar, sakizli muhallebiler, kazan dibi (tavuksuz olanlarindan cunku ben et yemiyorum), dondurmalar, saymakla bitmez...

Artik annem ve Guliz bir krem karamel dokturur, Cenk degisik bir pudding yapar, ben de uzun zamandir yapmak istedigim panna cotta'lari firsat bu firsat bir guzel yaparim, ve de yerim:)

Temmuz Ye icin linklerinizi bakingfairy@gmail.com adresine bekliyorum. Tariflerinizi 17 Temmuz Pazartesi gunu bloglarinizda yayinlamayi unutmayin!

update:
::

Ye 12

::

(sitenize kodu eklerken baştaki ve sondaki :: işaretlerini kaldırın...)

29 comments:

Anonymous said...

çok sevindim bu etkinliğe sütlü tatlılar benim favorim zaten sabırsızlıkla bekliyorum

Anonymous said...

Yasasin!!! bende varim.Ye#12 Resimin kodlarini nasil alabilirim.?sevgiler

Anonymous said...

heyy!sütlü tatlılara bayılırım.Serap'ın sorusuna katılıyorum, resim kodunu nasıl alabilirim?

Anonymous said...

şimdiden o kadar tarif aklımdan geçtiki acaba hangisini yapsam kesinlikle bende varım

Anonymous said...

Selam tekrar ben.Kodlar gözükmüyor .Sorun bendemi onu da bilmiyorum.ne yapayim?.Lütfen yardim.Hoscakal:-)

Anonymous said...

kod yok ki görelim.. eğer blog sahibi bilmiyorsa yardımcı olalım! bu şekilde sayfaya konulan logo bu bloga geri dönüş yapmıyor yalnızca görsel olarak duruyor! Do you unserstand me?

Anonymous said...

Blogunuzu biz Türkler le de paylaşmak istiyorsanız neden tarifleri türkçe olarak da yazmıyorsunuz? Lütfen DİL'imizden utanmayın! Yanılmıyorsam siz de Türk sünüz!

Anonymous said...


<--! img src="http://photos1.blogger.com/blogger/3478/1244/320/sutlu_tatlilar.gif" border="0" />
-->

Anonymous said...

Kodu yazmak istedim ama beceremedim herhalde.. explorer rınızdan view source yaparsanız kodu görebilirsiniz...

Anonymous said...

Merhaba çok güzel bir konu seçmişsin. Sıcak havalarda soğuk sütlü tatlılar iyi gider.... Bende varım bu etkinlikde.... Sevgilerimle Nesrin

Anonymous said...

kodu göremiyorum lütfen yardim edermisiniz?
sevgiler Özlem

Anonymous said...

ya lütfen birisi şu kodu sayfaya koyabilir mi?

Baking Fairy said...

Herkese merhaba. Commentleri ancak okuyorum, gecen hafta bir dugun icin Virginia'ya gittim ve internet erisimi olmadigi icin siteye bakamadim. Konuyu begendiginize sevindim. Tarifleri dort gozle bekliyorum. Logo icin kodu Hatice'den aldim ama neden calismadigini bilmiyorum, tekrar ona soracagim. Benim kod konusunda tecrubem yok, o yuzden bilmiyorum detaylarini. Ama isterseniz logoyu bilgisayariniza save edip (fotograf olarak) sonra da kendi blogunuza upload edebilirsiniz.

Turkan, evet ben de Turk'um, fakat suandaki is yukumden ancak bir dilde yazmaya vakit bulabiliyorum. Ne demek Turkce'den utanmak, boyle birsey mumkun degil, oyle olsa aylar oncesinden YE eventine katilmak icin basvurmazdim. Neden boyle dusundun, bak cok uzuldum simdi....

Anonymous said...

Ben logonun kodunu haırladım ama html olduğundan mesaj kutusuna kabul edilmiyor... Buyrun benim blogdan alın kodu...

Anonymous said...

HTML'yi blogda yayınlayamadım.. Hatalı çıkıyor.Ama sayfamın html kaynağından koda rahatlıkla ulaşabilirisniz!

Anonymous said...

İnatla hallettim... Buyrun alın kodu!

Anonymous said...

merhaba,
sütlü tatlılar çok güzel bir konu teşekkürler seçimin için :) bu kod yazma işi zor oluyor biliyorum. ben kodu bir resim programında title olarak yazıp jpeg formatında kaydetmiştim. böylce ustune basına buyuk bir resim açılıyor, içinden kopyalanamıyor ama ordan bakıp aynı kodu yazabiliyor katılımcılar. istersen böyle dene :)
ben hep istenbulda olduğum için çok şaşırmıştım ilk ogrendigimde ama istanbul dışındakiler ilk kazandibini arıyorlar burayı ziyaret edince. şimdi yine okuyunca ne şanslıyım dedim :)
umarım ben de tarifler hazırlayıp katılabilirim :)
sevgiler

Anonymous said...

selamlar,
çok super bir konu seçmişin tebrikler.sütlü tatlılar herzaman favorim olmuştur,dört gözle bekliyorum.ellerine gönlüne sağlık.
sevgiler..
www.damak-tad.blogspot.com

Anonymous said...

Bu sicaklarda tam gider sütlü tatlilar,bende varim bakalim ne tür güzellikler cikacak.
http//www.blogcu.com.baharcicegi

Anonymous said...

Merhaba her ne kadar sessiz takıpcılerden de olsam , Nilufer Hanımın Turkcenın kullanımı konusundakı endısesıne katılmadan ve bu konuda fikir belirtmeden gecemezdim. Yazılarınızda ısrarla event,comment,save gibi kelimleri Turkce karsılıkları oldugu halde sıklıkla kullanıyorsunuz . Cok yogun calısmak bana kalırsa dilin yozlasmasına katılmaya sebep degil .

Anonymous said...

ikibin6 allah senden razi olsun.:-)

Senin sayende ye# 12 yi sayfama yerlestirebildim.
Herkezin adina tekrar tesekkür ederim...

Ayrica yurtdisinda yasayan biri olarak Türkcemize cok duyarliyim.Burada büyümüs ve burada okula gitmis biri olmama rahmen dilimi mümkün oldugunca dogru kullanmaya(cocuklarim da dahil) gayret edenlerdenim.
Türkan`a katiliyorum.......

Anonymous said...

Merhaba,
bende bu etkinlige katilmak istiyorum. Kodu sayfya koydukdan ve sutlu tatli yaptikdan sonra ne yapiyoruz ?
limon cicegi

Anonymous said...

Selamlar,
bende bu etkinlige katilmak istiyorum. oncelikle kodu goremedim. kodu sayfaya koyduktan, sutlu bir tatli dokturdukten sonra ne yapiyoruz ?

Anonymous said...

bu konuyu uzatmak istemezdim ama dayanamadim birsey solemek istedim. Bence sitenin sahibini tanimadan yorum yapmak cok kaba oluyor ve yakismiyor. Kendisi lise edebiyat dersleri 10 olan biri ve 7senedir amerikada yasiyor. Hangimiz sadece is ortaminda ingilizce konusuldugu icin turkcemize ingilizce kelimeler katmiyoruz? ayrica bence bu ortam birseyler paylasmak icin birbirini kritik etmek icin degil. Turkcemize sahip cikana kadar turkiyenin daha buyuk sorunlari oldugunu unutmayalim. Artik dunyada kulturler ic ice gecmis durumdayken farkliga saygi duyup yenilige acik olmak gerektigini dusunuyorum.

Baking Fairy said...

Limoncicegi,

Eger Happy%20 diye arama yaparsan basligin yerini gorebilirsin. Ben de bu konuda tecrubeli degilim, diger sitelerden begendigim kodlari kopyaliyorum.

Sevgiler,

Feri

Anonymous said...

ben de bayılırım sütlü tatlılara. kollarımı sıvadım bile

Anonymous said...

ben yemek bloğu değilim ama favori tatlım olan sütlü tatlılara sanırım ben de katılacağım.

Anonymous said...

"Turkcemize sahip cikana kadar turkiyenin daha buyuk sorunlari oldugunu unutmayalim." gibi son derece cahilce bir tanimlamayi talihsizlik olarak goruyorum. Sadece ve sadece Avrupa ulkelerinde anadil ile ilgili kanunlara bir goz atiniz lutfen. Anadil hangi cagda olursa olsun basit ve onemsiz bir konu degildir. Cok dillilik ise bambaska bir konudur.
Bu konuda 5 yabanci dil konusan, Turkiye disinda yasayan, Turk okulunda okumamis, Turk ile evli olmayan ve dilde yabancilasma konusunda tez hazirlamis biri olarak soyluyorum.
Dilinize sahip cikin.

Baking Fairy- ise son derece seker bir sayfa hazirlayan ve bence son derece sevimli bir kisilik. Ingilizce sayfalar hazirlamasi bu dili konusan dunya uzerindeki pek cok kisiye ulasabilmesi demektir. Elestirilerin belki iki dili birlikte biraz fazla kullanmasindan kaynaklandigini dusunuyorum. Yoksa utanma gibi sacma bir sebebin bahsi bile soz konusu degildir. Hepsi bu...

Sevgili Baking Fairy, sana basarilar : )

protein tozu said...

bende sütlü ve bol proteinli bi tatlı yaptım kendime. :))